Aan de Haak 29 Kerst Special

Aan de Haak 29 KerstSpecial

De Aan de Haak Kerst Special is uit met maar liefst 21 haakprojecten om helemaal in de stemming te komen. In dit blog lees je er alles over en aan het eind heb ik ook nog een leuke win actie.
De projecten zijn in verschillende categorieën verdeeld en er wordt mbv bolletjes wol aangegeven of een patroon moeilijk of makkelijk is. Ik geef dit aan met een *  *= makkelijk ****= moeilijk

Accessoires :

Mistletoe op Tafel : Dit is niet 1 patroon, maar 4 om de kersttafel helemaal in 1 stijl te maken. Er is een patroon voor een placemat, onderzetter, tafelloper en een mistletoe servethouder. Ontworpen door van Klein maar fijn **

Popcorn Ster :  Anders dan de naam doet vermoeden kun je de ster niet eten, maar wel leuk voor je raam hangen. Deze ster haak je in een ring welke je in verschillende maten kunt maken voor een leuk effect. Het patroon is van Margriet, Sparkelz Creatief.**

Kerstboomslinger : Leuke, vrolijke slinger voor aan de schouw van de schoorsteen, voor het raam of een alternatief voor een echte kerstboom als je net als ik 2 kittens hebt rondlopen😉 Het patroon is van Susy Terheggen van Knotsosquare.nl **

Doily’s Sneeuwvlokken : Leuke winterse onderzetters, om je mooiste (kerst) servies op te zetten. Patroon is van Ingrid Terpstra & Marjan Gouda van hobbydingen.com **

Gifts :

Hippe hangers : Leuk voor in de boom, deze hangers met houten en gehaakte kralen. Patroon is van Hobbydingen.com **

Amaryllis ‘jasje’ :  de amaryllis hoort echt bij kerst vind ik, Je kunt het als snijbloem kopen maar ook als bol. Maar dan ligt daar zo’n bol en het duurt even voor hij bloeit dus haak je er een hip jasje om heen zodat het leuk matcht bij je interieur. Patroon is van Kim Hendriks van Studio Muis.** (foto)

Christi Desktop Buddy : Nu we allemaal massaal moeten thuiswerken, en je je collega’s misschien wel mist is daar Christi in haar kerstoutfit om je gezelschap te houden. Ook leuk als kerstboomhanger of om cadeau te geven. Het patroon is van AmiFan. **

Kleding : 

Rudolph Das : Of het een witte kerst wordt moeten we nog afwachten maar koud hoef je het in ieder geval niet te hebben met deze en helemaal in de stijl van kerst Rudolph das, compleet met belletjes. Het patroon is van Helene Smits van handwerkmama’s.**

3x Feestelijke Oorbellen : Maak je kerst outfit compleet met deze leuke en door de kraaltjes extra feestelijke oorbellen. Er zijn 3 setjes ; Diamantvorm , Kerstroosjes, of de Sneeuwkristallen. Het patroon is van Studio Muis **

Rendier Vest : Dit ontwerp komt van mijn hand, geen foute kersttrui maar een heerlijk warm vest met rendier en polka -dot print. Door een touch van glitter is het extra feestelijk. Hij is uitgeschreven voor maat 44/46 maar er wordt vermeld hoe je het kunt aanpassen naar jou maat. (FOTO)                    Patroon: RC.style **

Nightlife Sjaal : Superleuke sterrensjaal (door Filet haken en de sterrensteek) die je de hele winter door kunt dragen. Het patroon komt van Welkrea en is ook goed te doen voor beginnende een haakster. *

Home Deco :

Verlichte kerstster : Voor dit patroon moet je even de tijd nemen maar dan heb je ook wat een ; prachtige verlichte kerstster. En in deze “donkere” tijden kunnen we dat allemaal wel gebruiken. Het patroon komt van House of Creations  en speciaal voor de lezers van Aan de Haak kun je een pakket bestellen met het materiaal inclusief patroon via Hobbyou. *** (foto)

Mandala Kerstboom : Mandala’s haken zijn helemaal hip dit jaar en daarom kan het voor de kerst niet uitblijven. Een patroon met 8 verschillende manadala’s  die met touw, lichtjes en 2 bezemstelen een leuk alternatief kan zijn voor een echte boom. Het patroon is van Creastudio Juf Wolle.**

Lantaarn : Niets is knusser dan de kaarsjes aandoen. Met dit lantaarntje maak je de feestdagen extra gezellig. Het patroon is van Wolhuisje.nl. *** (foto)

Kersttafereel :  Haak  Jozef, Maria en kindje Jezus en zet ze eens niet in een stal maar onder een trendy Ontworpen door Craftgarden.nl **

Rendier Wandhanger : Hadden we eerder al een popcorn ster, dit rendier wordt ook gehaakt met de popcorn steek. Deze wandhanger is een leuk item om je huis in kerstsfeer te brengen. Patroon is afkomstig van created by carolien.* (foto)

Amigurumi :

Kerstbeer en Rendier : Dit schattige stel is samen op pad naar het kerstfeest misschien wel bij jou thuis. Ontworpen door Haakjemee.nl** (foto)

Ijsbrand de Beer : Deze vrolijke beer is verkleed als kerstelf, leuk voor onder de boom! De beer en de kleertjes worden allemaal apart van elkaar gehaakt. Patroon is van Cbscreations.nl

Leuk om te lezen :

Het haakverhaal van deze keer komt van Joke Postma, die je kunt kennen als ontwerpster van Jookz Creaties. Ze heeft onlangs een Kerst Bookazine (Foto) vol met leuke kerst haakpatronen uitgegeven. In dit interview stelt ze zich aan je voor.



Aan de Haak 29 de Kerst Special ligt vanaf deze week in de winkel of is hier te bestellen. Maar hoe leuk is het dat ik 3 exemplaren mag verloten d.m.v een Like & Winactie, wat moet je doen om kans te maken?

* Like de Facebookpagina van Aan de Haak
* Like de Facebookpagina van RC. style
* Laat ons weten wat jij graag zou willen maken of wie je met deze special wil verrassen 
* Delen is ❤
* Zondag 8-11 maken we de winnaars bekend!! 

Aan de Haak 30 komt 15 - 12 uit ( hier heb ik ook weer een bijdrage aan mogen leveren) en ligt vanaf  18 - 12 in de winkels.

Ik wens jullie allemaal veel succes met de like & win actie, veel lees en haakplezier!!

Groetjes Roelke 

📸Aan de Haak, Jookz



Reacties

  1. Hartstikke leuk! Ik doe graag mee voor mijn mams.. die is druk bezig met vesten haken..kan ze mooi dit vest voor mij maken voor de kerst :D
    Groetjes Merula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het prachtige Amaryllis jasje zou ik heel graag willen haken voor mijn lieve moeder van 83.
    Hartelijke groeten, Jacqueline Rietman

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou graag voor mezelf dit blad willen winnen.Ben bezig met een vest van RC en van Jookz een hert. Maar zie hier een prachtige beer op slee,die ik graag zou willen maken.En die ster die blauwe een prachtige exemplaar,koop normaal het blad los,maar door de omstandigheden de 2 afgelopen niet gebeurd. groet Huphup Langras.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het vest met rendier zou ik dan heel graag maken. Dit zou dan mijn eerste kledingstuk zijn.
    Moet ik wel een stap voor maken 😅
    Ik zie zoveel mooie projecten in je blog, maar durf er niet aan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb jou onterpen net ontdekt en ben helemaal weg van jou gehaakte vesten.
    Ik zou daarom het rendier graag willen haken 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Minke , je hebt 1 van de Kerst Specials gewonnen. Wil je mij even een PB doen met je adres gegevens?

      Groetjes Roelke

      Verwijderen

Een reactie posten